Minilike listan

Hellu! Sitter vid datorn och försöker komma på något vettigt att skriva. Tyvärr kommer jag inte på något jättevettigt, så det blir som det blir..

Idag har jag suttit och kollat på tv. Inte så mycket mer. Jag vaknade ju kvart i två så jag har liksom inte hunnit göra så mycket. hehe Det jag har kvar att göra idag är att byta lakan. Jag älskar att först duscha och sen gå och lägga sig i en nybäddad säng. Kommer ni ihåg i min gamla blogg när jag gjorde en minihatlista? Jga kan göra en minilikelista. Eller hur man ska säga haha

5. Sommar. Behöver man säga mer? Sommar is the shit! Alla är glada på sommaren, det är varmt, man kan bada utomhus utan att frysa ihjäl. Även fast Sveriges sommrar inte är så speciella, så är det ändå så mycket bättre än iskalla vintrar. Jag ser verkligen fram emot sommaren 10. (Lät inte det konstigt?) Jag ska kanske jobba på barkys, jag slutar grundskolan för gott, det antagligen jobbigaste halvåret är avklarat, jag ska till spanien med familjen i kanske två veckor och så vidare..

4. Hundar. Jag vet att jag har tjatat mycket om hundar, men dom är så himla underbara! Nu är jag ju inne på en border collie igen. Jag har inte bestämt vad den ska heta bara... Shiva eller Tindra....
Man kan ha dom till så mycket. Tävla i t ex freestyle, vallning, utställning, dressyr. Man kan jaga, valla får. Och självklart är dom de bästa husdjuren. Har man uppfostrat den på rätt sätt har man verkligen en vän för livet, i alla fall så länge hunden lever..
Jag kollade på ett program, Superdjur eller nåt sånt hette det, och då var det en 17 årig tax som räddade sin 60 åriga husse under Kathrina när hussen höll på att drunkna.

3. Nybäddade sängar. Som jag sa innan är det väldigt skönt att lägga sig i en nybäddad säng efter att man har duschat. haha Finns inte så mycket mer att säga.

2. Syskon. Jag har kommit på att syskon betyder otroligt mycket. Jag har själv 3 systrar. Vi är ganska olika alla fyra, men alla är omtänksamma och tänker på andra kanske ibland mer än oss själva. Jag är stolt över mina systrar! Jag har tänkt mycket på vem jag hade varit om jag inte hade några syskon, men det går inte att tänka sig. Mammor och pappor finns alltid där för en, men det är syskonen som bygger upp ens självförtroende. Dom kan man prata om kill/tjejproblem, dom hjälper en med sin klädstil kanske. haha

1. Chris Brown. Haha jag var bara tvungen. Han är en grym sångare, skådespelare och dansare. Okej han gjorde fel när han slog Rihanna, men jag tycker att man ska skilja på privatliv och konstverk som det stod på Dj Qualitys hemsida. Jag var på hans konsert med Clara den 23/1-09. Jag dooooog! Vi hade världens sämsta platser haha men det gjorde inget. Vi såg honom och han var i samma byggnad som vi, det är det enda som räknas! Jag filmade lite också....

Så. Nu har ni min minilikelista också! Jag tänkte att jag kan göra antingen veckans hiss och diss eller månadens hiss eller diss. Det blir en sak som jag tyckt varit bra med veckan/månaden och en sak som var mindre bra.
Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Sonia

ååååh vad fin!!! helt underbaaaar på bilden!!! ser såååååå gullig och söt och mysig ut!!!! världens finaste asså jae käääär!!!



...i hunden! :D

2010-01-02 @ 12:16:28
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Therese

Gå och duscha Sonia xD haha

2010-01-03 @ 14:59:36
URL: http://nowwetalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0