Crazy

Hola!
Idag har var i en heeeelt crazy dag. hahaha
Jag och Sonia har varit helt hypeade hela dagen. Mill har tyckt att vi har varit lite konstiga sådär.. haha När vi skulle gå till lunchen tror jag att Sonia skulle kasta nåt på mig, så jag börjar springa. Tror ni inte att hon ramlar då?! haha Jag asgarvar och hjälper henne upp. Sen går vi och äter. När vi ska gå tillbaka från lunchen tar Sonia upp mer snö och ska kasta på mig. Jag springer och hon springer efter. Jag springer mot dörren, för då är jag säker inomhus i alla fall. Men hon skriker bakom mig: OM DU GÅR IN DIT SLÅR JAG DIG! HAHHA
Jag viker av lite innan dörren till vänster. Hahaha Och så hör jag bakom att Sonia ramlar igen! hahah Så jag fintade henne. När jag ska hjälpa henne upp drar hon istället ner mig och Mill på marken och så ligger vi där ett tag och kollar på molnen. haha Efter det var jag blöööööt på rumpan hela svenska lektionen, som är 1,5 timme.
Jag fick min present från Sonia och Mill också. Från Sonia fick jag mina efterlängtade pyjamassett(?) från Gina tricot som jag hade pekat ut och sagt att jag ville ha. Av Milkie fick jag örhängen, ett litet sett med massa krämer eller vad det nu var haha och en eyelinervässare. Dåligt sammvete har jag! Jag har ju inte köpt sååå mycket för att jag är urfattig pga hunden jag sparar till...

 

Pappa kommer och hämtar mig efter skolan och så åker vi och hämtar Anna bananrumpa vid bussen. Jag är fortfarande hyyyype då, så Anna blir skiträdd så hon bajsa i blöjjan! haha nej skooooja. Okej inte kul, men fattar ni? jag har haft sånhär humor heela dagen och nu på kvällen. haha Anna har precis slutat jobba på dagis och så kommer hon hem till mig istället haha Stackarn! Seriöst jag tycker synd om henne! haha Men jag älskar henne och jag vet att hon älskar mig också, så det är okej. haha

Ikväll börjar Let's Dance. Rabih ska va meeeed.... haha Gissa vem jag hejjar på...
Elin Kling ser bara ledssen och olycklig ut hela tiden, fast hon ler med sin stora mun. Okej hon är väl söt, men haha jaja det är så jag tycker. xD



Nu blev det ett långt inlägg. Det roliga är att när jag skulle börja skriva visste jag inte alls vad jag skulle skriva, och så satte jag på musik och så kom all denna text fram. Coolisch!
Puss puss och nyp i stjärten!


Kommentarer
Postat av: Sonia

hahahah ooooookeeeeeeej hahhha snökrig på måndaaaaaaaaaaaaaaaag! :D

2010-01-08 @ 18:06:33
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Therese

Varför snökrig sonnut?? haha Då kan vi ju bli polisanmälda xD

2010-01-10 @ 00:48:49
URL: http://nowwetalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0