Dansa dansa

Hej heeeej eller hejhej halåååå som sonia skrev...
Idag har jag väl inte gjort så himla mycket förutom att vara i skolan. Jag hittade en bra och skön artist som är mysig och lyssna på. Hon är chill... hehe Regina Spektor heter hon. Har hört några låtar av henne förut, men jag lyssnar på fler låtar just nu och hon är faktiskt riktigt bra.
Åh jag drömde i morse att Hampus hade jätteont i sina höfter. Han har ju dåliga höfter på åriktigt, så det kändes så verkligt fast så ont kommer han aldrig få, men det var ändå hemskt för han gnydde jättemycket och åg så ynklig ut. Stackars Hump. Snart är det daaaaans igen!! Fast jag har faktiskt ingen lust att åka idag. Jag måste gå till tåget och det snöar jääättemycket. Och det är såntdär jobbigt snöoväder som man bara blir jätteblöt av.  Nu ska jag byta om till mysiga dansbyxor och stooooora tröjor! Vi seeees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0