Darin




Haha Kolla Darin!

Det var invigning för SATS på sollentuna centrum, så då var Darin där och sjöng. Jag diggar inte hans låtar, men jag måste erkänna att han har en förjäkla bra röst. Det var live och jag hörde inte en enda felton. Annars brukar jag ändå såga artister som sjunger live om jag hör nåt litet fel, men not this time!

Åhh det är så skööönt! Jag har ju kommit in i nån städperiod. Väldigt skönt att ha rent och snyggt och slippa allt äckel så att man kan gå och faktiskt vara i rummet. haha Jag har kollat på mitt akvarium och suckat i flera dagar för att det behövs en makeover där med. Anna ville ta bort alla växter på ytan som skymmer ljuset så att det blir så mörkt och tråkigt och dessutom gör att det ser smutsig(are) ut. När hon hade tagit bort allt blev det så mycket finare, så jag bestämde att jag skulle fylla på vatten eftersom jag inte kan sova på nätterna för att det låter så mycket för att vattennivån är för låg. Och nu är det vatten upp till kanten, så att man bara ser vatten, inget däremellan. Det ser dessutom mycket större ut.

Nu ska jag sitta och ta det lite lugnt, kanske äta lite godis... Jag har så ont i huvudet. Jag brukar ofta ha det, men det var ett tag sen nu, så jag tog en panodil utan att det har blivit bättre.

Måste bara fråga en sak. Låten Replay- Iyaz, är den ny eller inte? Asså det känns som man har hört den tusen gånger för längesen, men varför gör dom reklam för den på spotyfi då?

Kommentarer
Postat av: Sonia

blääääääääääääh skiteri om darin sjunger bra elr inte men jag haaaatar hnm!



ta kort på ditt akvarium och lägg upp bild ist för att lägga upp två bilder på blää darin :P

2010-01-09 @ 18:40:30
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Therese

Juste, jag lägger upp akvariet nu haha

2010-01-10 @ 00:47:59
URL: http://nowwetalking.blogg.se/
Postat av: C

inte ny! det är bara spotify som är lite efter den kom i höstas...

2010-01-10 @ 12:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0