Dator

Jag har kollat runt lite på datorer. Om jag ska börja på det gymnasiet jag vill börja på, kommer jag behöva en. Då vill jag ha en mini pc. Jag trodde att dom skulle vara svindyra, men vet ni vad dom kostar?? 2000-4000 kr! Det är ju sjukt lite egentligen. Men det känns som att det måste vara nåt fel om dom kostar så lite eftersom att det finns trådlös uppkopling, bluetooth, inbyggd kamera och den är liten och lätt att ta med sig. Clara tog ju med sin mini som ipod när hon hämtade mig på perrongen. haha Den jag vill köpa är såklrt rosa och väger 1,17 kg och kostar 3499 kr tror jag. Efter Frågan är hur jag ska spara. Jag lägger redan undan 500 varje månad på hunden och jag lägger alla pengar jag får, alltså pengar jag får från prov, presentpengar och om jag har gjort något jobb hemma och får en slant. Och hunden ska jag ju köpa sommaren 11 och jag behöver datorn nu i höst när jag börjar gymnasiet. hmm...


Kommentarer
Postat av: P

snyggg data!:D

2010-01-06 @ 11:52:22
URL: http://perikarin.blogg.se/
Postat av: Sonia

Jag vill oxå ha en minipc fast lila! :D

2010-01-06 @ 12:16:31
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: C

Inget fel I swear! Min funkar fortfarande (så bra att det ibland inte går att stänga av...) Haha om ett år kommer det vara så många som har mini att det kommer bli status med stora igen.

2010-01-06 @ 13:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0