Det är ju den bussen säger jag ju!!!

Nu har jag so. Håller på att skriva på en inlämningsuppgift, men jag är snart klar och jag har en timma på mig nu så jag kan faktiskt skriva lite. Asså jag är sääämst! Vi gick till mcdonalds idag igen! -.- Men nu har jag faktiskt sagt på gud att jag inte ska äta där mer på en hel månad, förutom på Sonias födelsedag. Hon har beställt donkenmat då, så då får det bli så... När vi skulle gå hem och är vid häggviks staion ser jag att bussen kommer som åker till skolan. Jag skriker på mill och Sonia och säger att den kommer, men dom rör inte en fena och bara säger att det var bussen som går mot sollentuna, men jag såg att det stod Holmboda! Och jag säger det hela tiden och dom rör sig fortfarande inte. Sen när bussen stannar vid stationen säger jag det till dom igen och så börjar jag springa. Och DÅ börjar dom jogga lite. Hinner vi med bussen?? NEJ! -.- -.- -.- Tänk att ingen kan lyssna nån gång alltså. hahaha
IDAG ÄR DET DAAAAAANS!!!! Jag längtar lika mycket som Hampus längtar efter mat! haha

Kommentarer
Postat av: Mill

Haha vi joggade lite!

2010-01-22 @ 20:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0