Fina händer du har... vill du bli min man??

Nu har jag kommit hem. Sitter och lyssnar på sköna Chris Brown låtar på youtube. Tänkte skriva en liten lista på vad jag gillar. Inte där jag rankar på nåt sätt utan bara lite saker jag kom på när jag var i centrum och plockade godis. hähä

Peace-godis
Jag kommer ihåg första gången jag åt det. Det var i 5:an hos Julia. Vi skulle kolla på antingen Bamse i trollskogen (gahhahahaha) eller Titanic eller Scary movie 3. haha Bamse och Scary movie kunde vi se fleeera gånger om haha Själva godisen är lakrits och hallon och ser ut som ett peacemärke. Tack vare Julia är det här en av godisarna som är ett måste i min godispåse.

Snöbollar-godis
Cattis, min Nolärare, tog med sig maaassa snöbollar till skolan så att vi fick smaka. Efter det började Sonia köpa sånna och ha hemma, vet inte om hon hade sånna tidigare men det var då jag fick smaka dom. Jag kommer ihåg när vi satt där vid datorn och åt snöbollar. Jag kan känna lukten från den tiden. haha Det var också kanske i 5:an. 

Händer
Tillexempel Chris Browns händer är fina. haha Asså jag vet inte varför jag tycker att händer är så mysigt. Jag har själv väldigt små händer som jag sa tidigare och jag kan liksom tänka mig när min kille och jag går och så har han fina stora händer och liksom chokladbruna haha Men hela grejen med fina händer kan förstöras direkt när killar inte klipper sina naglar. haha Då blir jag istället lite äcklad. Jag skulle lätt kunna bli ihop med en som är halvsnygg men ändå söt om han har jättefina händer än en sjuuukt snygg som inte har fina händer. hahaha
Fina händer och fin mage, rygg och axlar that's the shit! haha




Fast den där fjolliga lilla mustachen ska bort, håret ska rakas och haha håret på magen kan ju också åka någon annanstans. Han har också fina händer såg jag nu! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

och bort med läppglanset på chris kanske? apropå händer, remember club glamourkillen med snygga händer...? ;)

2010-01-16 @ 18:11:52
Postat av: Julia

Hahahah asså åhhh, bamse i trollskogen ftw!!:'D

Kmr du ihåg att vi typ blev aaaasrädda för scary movie?!xD faaail! Hehe å så troddde du att ormen va rufsx')<3

2010-01-17 @ 12:42:27
Postat av: Therese

hahahah juuuuste!!! (till båda skriver jag nu) haha Clara: asså usch han va verkligen INTE snygg!! men fina händer hade han xD Julia: hahahah aaaaa haha jag kommer ihåg känslan när jag trodde att det va rufs, jag ville inte mosa honom haha

2010-01-17 @ 13:02:20
URL: http://nowwetalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0