Nytt nummer

Jag ställde väckarklockan på nio igår för att jag tänkte vända på dygnet. Gick jag upp klockan nio? Nope. Jag tror att pappa, mamma och Anna var och väckte mig. Den som lyckades var Anna. Haha Hon tog med sig Hampus. Då flög jag upp. Jag duschade och gjorde mig iordning och så åkte Anna och till centrum för att köpa nytt comviq nummer till mig. Så för alla som känner mig och vill ha mitt nya nummer kan kolla på facebook, ta numret och skicka ett sms till mig så att jag får era nummer också. Jag köpte ännu en kofta från Gina. Jga har velat ha den länge och nu var den på rea, så varför inte liksom. Jag köpte ett vanligt svart linne också. Kan aldrig ha för många linnen...
Resten av dagen ska jag väl läsa. Jag har räknat ut att jag måste läsa minst 5 sidor i den engelska boken och 5 sidor i den svenska boken. Inte så mycket. Bra att jag börjar liiite i tid för en gång skull! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0