Dreamer

Jag kan inte sova. Okej jag har inte försökt, jag sitter vid datorn, lyssnar på rnb och rensar lite bilder. Haha Jag hittade en konversation som jag har sparat från ganska länge sen. Fy vad man har skämmt ut sig! Haha Jag kan inte visa, men det är helt sjukt vad jag har skrivit konstiga och töntiga saker. Förlåt till den personen om den personen ser! Klockan är halv fyra. Varför är jag vaken? Jag hann förresten inte byta lakan haha det får vänta tills imorgon. Jag vet inte om jag vågar gå från datorn till sängen. Om mamma och pappa vaknar blir det inge kul alls. Det är så lyhört här.
Jag längtar faktiskt till jag flyttar hemifrån och slipper vara så himla tyst och få spela musik om jag vill. Nu har jag ju börjat använda hörlurar bara för att visa min familj lite respekt. Jag har faktiskt spelat liiiite för hög musik hela dagarna. hehe 

Varför jag har dreamer som rubrik för att det är det jag tänkte prata om lite kort. hehe
Jag är en liten dreamer. Jag tycker att det är mysigt att ligga i sängen och bara drömma mig bort. Jag kan gärna gå och lägga mig lite tidigare bara för att få tänka. Jag hatar att läsa böcker för jag drömmer mig alltid bort. Spelar ingen roll hur spännande boken är, det går inte att koncentrera sig när det finns så mycket mer och roligare saker att tänka på. Det är nästan mer spännande att tänka själv och kunna styra sina tankar själv, än att drömma när man sover. haha Plus att det känns mycket bättre när man har tänkt lite innan man somnar. Det känns ibland som att man var tvungen att tänka på en viss sak för att kunna släppa det. Asså det känns ju mycket bättre om man har pratat med någon om man är ledsen eller om något har hänt så att man blir av med det och kan gå vidare. Så är det, fast jag tänker liksom med mig själv. haha Låter jag väldigt paranoid nu?

Nu ska jag gå och lägga mig. Dröm sött!

Chris Brown - Dreamer


Kommentarer
Postat av: Mill

Var konversationen mellan dig och duvetvem? :D

(obs. inte voldemort, han den andra)

2010-01-02 @ 11:37:34
Postat av: Sonia

03:50!? WHAAAAAT hahahaahah varu vaken så länge!!! xD

2010-01-02 @ 12:10:50
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Therese

Mill: kanske det... ;)

Sonia: Jag var vaken till kanske 4 haha vadå när gick du och la dig då? :P

2010-01-02 @ 13:11:56
URL: http://nowwetalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0