Fluuuuum

Var ska jag börja? Asså den här dagen har varit heeeeelt galen! Jag var flummig värre värst! Vi hade ingen engelska för att B-klassen hade nationella med Barbro, så vi fick håltimme. Dåååå gick Mill och jag upp till våra skåp för att plugga svenska. Men eftersom jag var sååå flummig spelade vi istället in massa videos på Mills nya Ipod där jag bland annat kryper in i mitt skåp, ska försöka öppna mitt skåp och slår i jättehårt i det istället och när jag ska berätta nåt med hes och sexig röst, men det går inte så bra så jag skrattar bara tyst och slår mig på knäet hahaha Mill har dom på sin dator och så fort hon har skickat dom, lägger jag upp dom på bloggen. Såklart! haha

På lunchen gick vi (sprang vi) till Mceee och köpte lite gottgott att äta eftersom att vi inte gillar skolmaten. Så sprang vi tillbaka till skolan igen, hade svenska och slutade. Mill och jag (Sonia "kunde" inte) åkte till centrum för att fika lite. Jag fick bara lust att göra det, och då gjorde vi det också. Om Terris säger så, så är det så. Jag var mer Terris än Therese/Tessan idag haha I alla fall så gick vi först hem till mig för att hämta pengar och så gick vi tillbaka till tha centrum igen. Jag kollade för säkerhets skull hur mycket pengar jag hade på mitt konto. haha Jag hade 28 kr hahah Där var ju min fina fikadröm krossad som en tomat i tomatsoppa. Men! Jag ringde pappa och bad honom sätta in pengar. Och det gjorde han också! Så vi gick till kafét, jag vet inte hur man stavar namnet men EH om nån förstår, och så beställde jag en liten chai och en blåbärspaj. När jag ska betala, gissa vad som händer då. PENGARNA KOM INTE FRAM! åhh men det är det att jag kollade kanske 2 minuter innan och då hade dom kommit, men nejnej det ville inte funka just precis då när jag behövde dom. Vad gör man? haha
Så det blev bara en liten chailatte för lilla mig. Men det var gott. Plus att pappa förde över pengar från hundsparkontot och nu kan jag ju lägga tillbaka dom på kontot igen. När vi satt och drack/åt ringde jag Sonia och försökte lura henne att vi såg hennes lover och att han kollade på oss och typ flörtade haha men hon blev sur och tyckte inte att det va ett roligt skämt, så det va ju inte så lyckat...
Efter det gick vi till ica för att Mill skulle köpa godis och på vägen dit eller tillbaka, kommer inte ihåg, mötte vi M haha en av mina lovers haha

Snart snart börjar Let's Dance. Då ska jag kolla på RABIH och Mattias. haha Dom är bäst av alla! haha
JUSTE!! hahaha Det va jättekul! Mill och jag satt i bussen påväg till centrum, och så kollade jag på en kille och sa till Mill att han va snygg. Då bara kollade hon på mig och såg antingen jättechockad ut eller jätteäcklad jag vet inte vilket, och så frågar jag varför hon bara råstirrar på mig. Då svarar hon: Han är ju svensk!!! Du är ju så jäkla besatt av blattar! haha
Asså så besatt är jag inte av blattar så att jag inte tycker att några svenskar är snygga. haha
Nu börjar Let's Dance. Det blev ett låååångt inlägg nu. Jag vet inte om videosarna kommer idag eller imorgon, det blir en överraskning! PUUUUUUUSSSS

Kom på en till sak. Mill och jag pratade om att hon kunde några låtar på gitarren och så sa vi att hon kanske skulle jobba med att spela gitarr när hon blir stor för att hon har långa fingrar. Jag, som har vääääldigt små händer, tack pappa, kan ju inte spela på en vanlig gitarr. Men jag ska tjocka på mig rejält och så ska jag börja spela ukulele! hahaha

PEACE!


  

Kommentarer
Postat av: Mill

Hahahaaa det var kuuul!! Men du får inte glömma att du ska sjunga sådär sexigt när du är professionell ukuelespelare också! Och JO du är så besatt av blattar så att du inte tycker svenskar är snygga, du var helt enkelt inte riktigt dig själv idag, det var därför du tyckte svensken var snygg..

2010-01-15 @ 20:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0