Första dagen på nya året

Jag uppskattar mer att jag har en blogg nu. Jag har sett i alla fall två bloggerskor som har liksom tittat tillbaka på 2009 och skrivit månad för månad vad dom har gjort, deras lågpunkter och deras höjdpunkter. Jag tänker inte göra det, för jag gillar inte riktigt när folk kopierar andra på det sättet. Okej, små texter som dom också har kopierat är väl okej, det gjorde jag ju för några inlägg sen, men när man kopierar ett sätt att skriva liksom. Haha Svårt att förklara. 
Jag vaknade kvart i två idag, så jag är fortfarande lite borta. Jag förstår inte hur man kan våga sig ut på isen. Jag gillar i och för sig inte vatten, och särskilt inte kallt vatten. Isen har nästan precis lagt sig och det är massa människor ute och åker skridskor och tar en "promenad" på isen. Jag skulle kanske våga mig ut om den stora traktorn har kört på isen som väger typ 1 ton. Jag kommer inte på vad "den stora traktorn" heter, plogbil kanske...
Hampus var otroligt jobbig igår! Han är ju inte rädd för raketer, så vi tog med honom ner till stranden. Han gillade nog raketerna mer än vad vi gjorde. haha Han var otroligt ivrig och ville vara överallt hela tiden och absolut inte sitta still.

Nej, nu ska jag börja göra mig iordning. Jag gillar inte att sitta i sovkläder. Eller jo, men inte om det är kallt både ute och inne. Lite bilder kommer lite senare när jag får låna Johannas nya snygga kamera eftersom att alla bilder ligger där...

Kommentarer
Postat av: Saddi♥

Fin blogg (:



Följ min please ♥

2010-01-01 @ 17:49:34
URL: http://saddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0