Förvirrad

Idag vaknade jag antingen kl åtta eller kvart över åtta.. haha Jag hade ställt mobilen på halv nio för att vända på dygnet. Så när väckarklockan ringer är jag ju halvt vaken och flyger då upp, stänger av klockan och går upp. HUr pigg som helst! Det är nog första gången jag har lyckats vända på dygnet.
Nu sitter jag i köket och försöker kolla på lite gymnasium samtidigt som jag lyssnar på the radiooo. Man ska ju söka till mer än ett gymnasium. Vad ska jag välja förutom det jag vill gå på? Jag skulle vilja gå i en stor skola, men jag vet inte vad jag vill gå för linje. Hotell och restaurang kanske?? Jag vill absolut inte gå naturvetenskap och inte sam heller... Och när jag läste om media, för det var en linje som jag skulle kunna tänka mig, men det stod bara att man skulle vara så kreativ och verkligen skulle få visa upp vad man kunde o.s.v. Jag är inte kreativ?! Inte alls. haha

Jag frös och såg pappas stora kofta(?) Jag tog på mig den och skulle dra upp dragkedjan, när jag märker att den man drar upp dragkedjan med satt på fel sida. Alltså på höger sida. Jag frågar mamma varför det är så och hon svarar: jaha, men det är inte så konstigt. Det är ju en killtröja. Sen blev hon osäker om det berodde på att just killtröjor har dragkedjegrejen på höger sida och tjejer på vänster. Vet nån som läser min blogg nåt om det? Det är sjukt konstigt att använda fel hand i alla fall. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0