Fredag!

Idag är det veckans bästa dag. FREEEEEEDAAAAAAAGGGGG!!! Äntligen! I helgen ska jag åka till Clara in tha hood och chilla lite, trilla lite, grilla lite kanske. haha Jag är fetdeppig idag, men jag har ändå sovit asbra och jag mår prima förutom det. Efter skolan ska jag först gå till centrum och köpa en sminkgrej som är slut och är livsviktig för mig och så ska jag köpa goooodis. Jag är jättesugen på lösgodis!

Snart ska jag åka till skolan och jag kommer nog inte skriva när jag är hos Clara, man vill ju va socialdemokrat liksom. ;) Så vi ses på sööööndaaaag! Puss puss puss puss ♥


Clara in action på agilitybanan med hennes underbara hund Cassie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0