Friday

Då var det fredag igen. Vi har bara fyra lektioner idag, så det är chiiiiiill. Musik, No, engelska och svenska. och så slutar vi kvart över två. Helt ok för mig alltså! haha
Efter skolan ska jag bara sooova, vill jag i alla fall.
Igår kom jag hem kanske vid kvart över elva. Jag var på dans i upplands väsby och sen när vi skulle åka hem var det massa förseningar. Preciiiiis när jag hade ringt pappa och sagt att han skulle hämta mig och Britta kommer tåget. Snark... I alla fall så stod vi där en timme och väntade i kylan. haha Men jag älskar sånt, asså att stå och vänta på tåg och sånt. Det händer så himla mycket under tiden som man inte vill missa. haha Costan lurade oss flera gånger, inte med flit dock, om att tåget kom och så sprang vi ut och så var det bara passerande tåg som gav oss en dusch av snö när den åkte förbi. hahaha

Nu ska jag åka till skolan. Vi ses seeeenare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0