Hemma, äta, plugga och städa..

Helloooo!
Blogg.se krånglade igår, så jag kunde inte skriva nåt. :(
Men jag åkte till Mill och sov över dääär. Det var kul hahaha Asså jag måste bara säga att playahead är för roligt! hahahhaah Eller hur Mill!?
Nu ska jag äta lite lunch. Jag har jätteont i magen, ska inte säga vad det beror på för då tycker alla att jag är äcklig (mensvärk), men jag ska försöka få i mig lite mat i alla fall. Sen ska jag plugga No. Sen vill jag städa. Mitt rum ser ut som en sopptipp igen. -.- Inte okej!
Du är så söööt här millie!

Kommentarer
Postat av: Sonia

verkligen skiiitsöt där mill!!! :D

2010-01-31 @ 17:06:13
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Anonym

VILL städa?!

2010-01-31 @ 19:06:03
Postat av: Mill

Playahead är bäääääst, saknar kepskillen... :(

2010-02-01 @ 14:28:13
Postat av: Therese

JAAAA vi kommmer sakna pea! Rest in peaaaaace! hahah

2010-02-03 @ 15:06:31
URL: http://nowwetalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0