Hotell Dojdoj

Jag har inte skrivit någonting idag. Jag gjorde ett test, men det räknas inte.
Jag började morgonen halv tio med att äta frulle med mamma. Johanna kom och så började hotell Dojdoj. haha Den går på radion och är jättebarnslig, men underbar! haha Idag handlade det om att Dojdoj var hungrig för att han inte hade ätit någon frukost och så köpte han en jäääääättestor pizza. När pizzan kom och han skulle börja äta, började pizzan prata! Sen åt pizzan upp Dojdoj! Och sen åt pizzan upp Dojdojs kompisar. Som TUR var åt sig Dojdoj och hans kompisar ut ur pizzan. Hahaha

Resten av dagen har jag städat och rensat i mina lådor. Det behövdes och nu känns det jätteskönt. Sen nu påm kvällen har jag skurat golvet nere i hallen. eeeuuuww säger jag bara! hahaha
Nu ska jag kolla på någon tråkig film och äta/dricka coca cola med vaniljglass i. Det är gottgottgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0