Inget bajs

Nehe, Svante tha dog ville inte lägga sin kabel. Istället var han otroligt jobbig och ville inte alls lyssna på mig. Usch det va ju så kallt att man frös näshåren av sig! haha inte riktigt kanske, men inte långt därifrån! haha

Jag är jättehungrig. Ju frukost vid nio, så det va några timmar sen jag åt. Det tråkiga är att det inte finns nåt gott att äta. Jag vill göra pannkakor, men jag är så dålig på det och jag blir äcklad av det. Varför vet jag inte.
Jag har lust att åka någonstans idag också. Det är ju sista, sista dagen på jullovet. Sen börjar skolan igen. Fast det är bra. Då går dagarna nog lite snabbare, och dåå är det inte långt kvar till sportlov och då är det inte långt kvar till påsklov och sen efter det är det inte långt till sommarlovet! Positiv människa?! haha
Det är ändå fint ute. Många (galningar) som är ute på isen (galningar) och åker skridskor eller går. Det är kallt, men om man sitter inne och tittar ut är det finfint. Särskilt när man lyssnar på Chris Browns låt This Christmas. Jag är jättetråkig som inte har några bilder i mina inlägg idag. Det var ett tag sen jag hade det, men man kan inte ladda upp bilder på den bärbara och nu orkar jag inte byta dator. Jag sitter bra här i köket.

Jag ska försöka hitta några bilder på den här datorn och försöka ladda upp.


Hampus


Anna, jag, Jenny och Johanna


Johanna och Hampee


hahahhahmy BIG roompaaa 

 




Haha Hampus aka Svante tha dog under sitt träd


HAHAHAHAHA Jag har inte sett den här bilden!! Hahahhaha sköööönaste bilden! xD

Kommentarer
Postat av: Sonia

hahahahaha vilka roliga och söta bilder!!! ja kmr ihåg den dära vatten banan elr vafan de heter hahaa när ja var hma hos dej och sen skulle du krypa och jag tyckte du såg ut som en tiger hahahahaha de va skitkul! :P det var då som vi alla hade bråkat och ni hade dumpat mej och sen i sommaren ringer du mej ba...sonia jag har ringt alla och ingen vill göra nått...vill du kma hem till mej? hahahahhaha de va skiiiitkul! xD

2010-01-06 @ 19:40:05
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha diggar din pappas pose ;)

2010-01-07 @ 12:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0