Jerr och Benny

¡Hola!
Idag har jag väl inte gjort sååå mycket. Hade på mig lite annorlunda stil än vad jag brukar och en fläta i luggen som jag aldrig har haft förut... Det är stökigt i mitt rum. Jag får panik när det är stökigt. Jag klarar inte av det. Jo, hos andra är det lungan, men när det gäller mitt rum är det absolut inte okej. Särskilt om jag inte bäddar sängen haha då får jag paaaaanik! hahha
Idag är det tough love!!!!! I löööööve det programmet! Jag har en Jerr och Benny i frysen som jag ska ta fram när jag har skrivit klart. Jag vet att jag är dålig på att uppdatera, Mill du är sämre haha, men jag har så hiiimla mycket läxor nu. Ni fattar inte! Om ni inte går i min klass förstås....
Hej hopp så länge!




hahaha det va väldigt svårt att få en bild med både flätan och kläderna haha jag är koncentrerad xD

 
Shorts som jag fick av Clara från Thailand! Tack tack tack så jättemycket Claaaaara!!!! ♥ Jag fick en tunika(?) också men den ligger i tvätten så jag visar den när den är tillbaka ;)


BEN OCH JERRY NU KOMMER JAAAAAG!! haha Hej dååååå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0