Let's What?!

Sitter på pappas kontor och kollar på Let's dance. Blev lite pissed off på dom, så jag gick. Bättre än att börja bråka. haha Konflikträdd som jag är... Rabih har inte dansat än, jag tror att han är sist. Men Mattias från E.M.D, alltså M:et, var jättebra! haha Och Tony älskar ju honom! haha Och då menar jag Ä L S K A R honom. ;)

HAHAHA Nu väntade jag lite med att skriva, och då hann Elin Kling dansa. Asså jag har sagt hela tiden att hon bara kommer posa istället för att tänka på dansen. Och vad gör hon?? Jo, hon posar! hahaha
David Helenius är ändå bäst! Ingen slår honom! haha

Jag skulle vilja lära mig att sminka bra. Asså bara den här sotade looken. Det är jättesnyggt, men så svårt att få till. hmm ska kolla på lite sminkbloggar kanske och se om dom har några tips. Och på gymnasiet där jag vill gå kommer det vara en stylist-linje, så jag tänker bli kompis med massa, massa sminkkompisar, så dom kan träna på mig! Mohaha I feel like i'm mr Evil now.... I am mr Evil.... okeeej onödigt haha

Dagens Blondiner:

Pappa:
Imorgon måste ni följa med och kolla när jag och A spöar några i tennis på Stadion imorgon.
Jag: Är inte Stadion AIK's hemmaplan?
Johanna: Men Therese, Stadium är en affär...

Hahahah Är det bara jag som tycker att den konversationen är otroligt kul! hahaha Blondaste familjen ever!



Hahaha jag sökte på dum blondin på google och så kom hollywoodfruarna upp... dom är väl inte så dumma??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0