Lörday

Idag var det Lördag då. Vad ska man göra? Jo, man ska dammsuga för att betala tillbaka det underbara godiset som mamma och pappa betalade igår... Jag har ju aldrig några pengar längre eftersom jag lägger hälften på hunden, så jag är always pank. Det är tufft att klara sig på 600 i månaden faktiskt haha köper man en tröja är det bara hälften kvar liksom, sen kanske man vill gå på bio en månad då går det 150 kanske och då är det inte mycket kvar man ska leva på resten av månaden. Därför kan jag aldrig typ åka och shoppa längre. Men om 1 år och några månader, då köper jag min hund och får hella bidraget nästan själv! I och för sig så kommer myyyyycket att gå till hunden, men lite mer får jag väl. Åh va segt det går att skriva. Haha jag kanske har suttit här i 40 min och försökt skriva. Det händer så himla mycket utanför som jag inte kan skriva om, så det är svårt att sitta och skriva på bloggen 24/7. Faktiskt. Nej nu har det gått en timme. Det kommer inge mer. Vi ses senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0