Lucky me!

Vad ska jag säga? Jag gick till centrum och träffade Sonia där som skulle möta Yasmin, Elanie och Leyla. Jag stannade där för att jag inte hade något annat vettigt att göra. Vem ser vi?? Jo, Sonias lover!! haha Sonia dör på mig och vi går vidare. Sen messade Yasmin Sonia och säger att dom är på ica med Sonias lover och att vi ska dit. Efter det gick vi runt lite, gick ut och Sonia ville klättra upp på en enorm snöhög. Yasmin går före henne och Sonia går också upp. När hon ska ner sen så ramlar hon såklart. Så springer hon upp igen och åker pulka ner på sin jacka. Haha
Hon ramlade kanske 4 gånger totalt under kanske en halvtimme. haha
Sen gick vi in och satte oss vid oasen, palmerna, hos Sonias lover och några till... Det roliga är att dom sitter och pratar om Sonia när hon sitter brevid haha Asså Sonia du får skylla dig själv! Sen efter nån timme åkte alla hem. Då stängde butikerna så jag gick också hem. Nu ska jag hjälpa mamma med tacosen. Yum yum yum


Chris Brown - Lucky me

Kommentarer
Postat av: Sonia

skööönaste hahahhhah xD

2010-01-02 @ 21:07:53
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0