Marilla/Mill/Milkie (varför milkie, therese, varför?) gästbloggar

Therese kan inte få arslet ur hinken och blogga lite men jag däremot, har inte mitt arsle i någon hink, så jag bloggar åt henne istället tänkte jag.
Jag antar att man ska berätta vad hon har gjort idag är det så man ska göra?
Jo idag så har vi (jag säger vi fast jag menar therese, vi gör alltid samma saker) varit i skolan, precis som man ska, och lärt oss saker, precis som man ska.
Om ni nu vill höra en update av vad just therese har råkat ut för idag så är det väl det gamla vanliga: våldsamma snöbollsattentat (av sonia, inte mig, jag är snäll) och så har hon blivit skrämd såklart. Tessan blir alltid skrämd, det är hennes grej liksom, eller folk skrämmer henne snarare, det är deras grej.

Milkie och Terris
(hon ser lite skrämd ut på bilden, tycker ni inte?)

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHAHHAHAA Du måste blogga här oftare millieeeee!!!!!!!

2010-01-11 @ 20:44:01
URL: http://nowwetalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0