Missin you....Not?!

Jag tycker att jag har blivit liite bättre på att skriva här på bloggen. Kanske inte att det jag skriver är bra, men jag skriver mer i alla fall.
Jag har ju haft jättesvårt att komma på vad jag ska skriva, men nu kommer det bara medan jag skriver. Jag tänker inte ut någonting innan utan jag bara skriver. Jag tar tjuren i hornen istället för att försöka springa därifrån. haha 
Åhh Jag är på jättekonstigt humör idag. Jag är jäääätteflummig, men det är så mycket joggiga saker som har hänt idag, så jag kan liskom inte vara glad. Usch.

Idag var Mill hemma. Synd Mill, du missade mitt sjuka humör.. Sonia och jag gick till donken och åt en hamburgare. Det var på vägen dit jag blev flumflum. It was freeeezing outside! Mina händer blev blåa, jag lovar. Det är första gången dom har blivit blåa. Asså jag är sämst på att återberätta saker. Jag glömmer alltid bort massa viktiga saker som hänt. haha I alla fall så hände det lite när vi kom tillbaka till skolan och sen hade vi so där vi kom fram till att Sonia var min lilla terrorist och att vi är syskon! Crazy huh?? Not really... Efter det hade vi gympa. Vi spelade innebandy... haha Det gick väl sådär. Dessutom var jag ju asflummig, så det hjälpte ju inte direkt. Fick skjuts hem, kunde inte öppna bildörren (haha fail xD) När jag kom hem satte jag mig vid datorn och har suttit här ett tag. Jag har ätit emellan också.. Köttbullar med potatis...
Nu måste jag kissa. Skriver kanske igen... kanske inte....

Förlåt för det här tråkiga, onödiga inlägg, men jag är trött okej?! haha

Kommentarer
Postat av: Sonia

hahahha hade gryyymt kul! och vi sjöng till so cooold hahaha bäääästa starten på vårterminen! ;D<3 haha aa jae din lilla terrorist och due mitt retobjekt hahah xD <3 lilla terroristen terroriserar sitt retobjekt hahahaha perfekt xD<3

2010-01-08 @ 16:10:49
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0