Scary Movie 1

Nu satt man här igen, lyssnar på musik och chattar med Milkie. Har precis sett Scary Movie 1 med Johanna och Ella. Haha Den va skitrolig. Man blir lite paranoid efteråt, menmen..

Imorgon ska jag åka med och heja på pappa och A till stadion (AIK's hemmaplan/affär) när dom spöar några killar i min ålder i tennis. Ska bli kul. Jag tror att det är en stor grej, så det är klart man hänger med och stöttar sin pappa.... Eller kollar på killarna dom ska spela mot i min ålder... Efter det vet jag inte vad jag ska göra. Kanske träna lite på matten. Johanna Bajs "glömde hämta" mina böcker i skolan. Jag har prov på torsdag juuuee. Den här terminen ska jag verkligen börja plugga i tid. Jag tänker alltid att jag ska ta det om ett tag, men det funkar inte. Snart är det 00.00 så jag pausar det här inlägget och fortsätter i nästa. haha

00.00!!! ÖNSKA!!!


Kommentarer
Postat av: mill

Ooooo "A"!

2010-01-10 @ 00:06:51
Postat av: Therese

HAHAH aa The mysic(?) man A!

2010-01-10 @ 00:47:21
URL: http://nowwetalking.blogg.se/
Postat av: mill

Haha vad fan betyder mysic? Nu hittar du på ord igen therese!

2010-01-10 @ 12:42:11
Postat av: Therese

HAHAHAH Jag tyckte att det va nåt fel xD mystic stavas det så då? haha asså mystisk menar jag hahahaha de är bara jag som är sjukt dålig på engelska...

2010-01-10 @ 13:31:16
URL: http://nowwetalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0