Sista daaaagen

Nu är jullovet över. Om 2 och en halv timme är det torsdag. Jag har i alla fall tur. Torsdagar är den enda dagen vi har sovmorgon på, så vi börjar kvart över nio istället för kvart över åtta. Great! Fast vi har gympa sista lektionen... knark. haha
Jag har så dåligt samvete. Jag ska läsa en bok på svenska och en på engelska till februari, men jag har inte kommit så långt i någon av dom. Men jag läste faktiskt 17 sidor i den engelska idag och ska snart läsa i den svenska. Jag hatar att stressa. Det är mitt nyårslöfte för det här året. Börja i tid med skolan så att jag slipper stressa 24/7! haha
Ja, egentligen tänkte jag bara säga God natt, snart, och lycka till med skolan, för dom som börjar skolan imorgon. Det här är ju mitt sista inlägg på tha jullov. Jag kommer på så många vettiga saker jag skulle gjort istället för att sitta framför datorn. Nästa lov lovar jag att inte sitta vid datorn! Okej max 1 timme om dagen....
God natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0