Sjuk = Klago

Idag är jag hemma och sjuk. Inte sjuk sjuk, alltså typ kräksjuk eller nåt sånt utan jag mår bara illa, är yr och väldigt väldigt trött. Jag vaknade och gick upp vid halv sju som vanligt och sen kanske 45 minuter innan vi skulle åka till skolan börjar jag må jättedåligt. Sen somnade jag på soffan med ett linne, två tjocktröjor, tights, mjukisbyxor och en filt till klockan 11 eller 20 över elva var det kanske. Jag vaknade några gånger under tiden, men jag sov för det mesta. Jättedjupt. Det konstiga är att jag fortfarande är jättetrött och alldeles svag i hela kroppen. Inte okej! Eller jo jag ville ju bli sjuk, men jag ska klippa mig idag, så det var lite jobbigt at det blev just idag. Om en timme exakt går bussen till frissan, så nu ska jag äta lite B&J. Ses seeeeenare!! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0