Skola -.-

Snart ska jag åka till skolan. Det ska tydligen bli århundrades kallaste dag idag. Viiiill inte!
Varför var det så varmt inatt då? Om det ändå är kallt ute, varför stekhett inne?? Jag vill ha något däremellan. I alla fall när jag sover...

Det är så otroligt skönt att ha städat rum. Det har hållt sig städat i 2 dagar nu, rekord alltså. haha Men det som alltid händer när man har städat är att man lägger kanske något på skrivborde, vilket inte alls är konstigt eftersom man har ett bord där man ska ha saker, men i alla fall så blir det bara fler och fler saker som man dumpar på skrivbordet. Till slut ser man inte skrivbordet längre utan bara massa skräp. Mitt tips är att inte lägga saker på fel plats. Då kommer det inte bli stökigt.
Nu är klockan 20 i nio, så jag ska kissa och åka. haha
Vi ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0