Solkärnegrejor

Nu sitter jag med Johannas dator och lyssnar på Walking in memphis- Marc Cohn. Grymt bra låt faktiskt. Jag gillar egentligen inte såna slags låtar, men den här är helt ok. Den är mysig att lyssna på. haha

Samtidigt som jag lyssnar(eller nu är det lyssnade) äter jag(eller nu är det åt) solroskärnegrejer.
Jag åt det hos Clara en gång och det är mmm...mmm...mumsigt värre! haha Man tar solroskärnor tror jag att det är och så häller man matolja, eller olivolja(?), i en stekispekispanna och sen står man där några år och väntar på att dom ska bli bruna. Seeeen häller man på salt. Efter det lägger man dom på papper så att dom får "olja av sig" när det är klart, är dom klara. haha Gott är det!

Såhär blir dom:


Kommentarer
Postat av: C

Yuuuuum! :D

2010-01-09 @ 13:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0