SONIIZ IN THA HAAAAOOOS

TESSAN JAG SAAAKNAR DEJ!! ahahah jag saknar att ringa till dej och jag saknar att messa dej 24/7 haha men ärliiigt jag saknar dej! aså du missade ju rudbecks öppethus asså vi kunde ha sett you know who hahaha du skulle ha svimmat xD men jalla kom hem nununununu!!!! och ey glööm inte att näru ser de här att messa mej DIREEEKT! hahah jae fluuuuumm önskar att jag kunde ringa så kunde vi va flumm tsm!! haha nu kanske du har märkt att jag inte ens klarar 2dar utan dej! haha men de för att due min bäääästavään! fattar du? vi har sååååå mycket gemensamt musik,hundar,KILLAR hahaha okej ska sluta skriva nu! lägger upp bäästa videon på dej HAHAHAHA dööör av garv varje gång du typ skakar/studsar haha xD looooveu!! :) <3<3<3




där är våra händer och sen där bakom är mims asså de va precis efter vi hade nuddat honom! the voice 09 var bääääääst med dej! :D <3

//SONUUW.BLOGG.SE


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack atack atack atack atack atack atack ataaaaaaaack!!! haha skoooojja, men tack så mycket sonia :D ♥ Love U to!!

2010-01-25 @ 20:27:14
URL: http://nowwetalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0