Stjärtlapp

¡¡Hola hola!!
Hur var det här då?? Jag har tyvärr inte kunnat blogga idag på grund av att jag har, och fortfarande har, jätteont i händerna hahaha Varför? Jo, jag har åkt stjärtlapp med några från klassen, våran musiklärare och våran ensemblelärare. hahah Fy f*n va kul det va! Det var en jättejättebrant backe och så hade lärarna satt ljus vid sidorna av backen. Banan var bara is. Första gången åkte jag bara och i slutet fick jag en dusch av iskall snö på mig. hhaha Andra gången släppte jag liksom taget från stjärtlappen, så jag åkte halva backen på rygg, baklänges. Myyyyyysigt! hahaha Tredje gången tror jag det var åkte Sonia och jag och sen åkte alla tillsammans. Jag och Sonia råkade starta liiite efter och så stannade jag mitt i backen för att min stjärtlapp stoppade farten. hahaha
Därför har jag jätteont i händerna. Jag hade inga vantar....
Innan stjärtlappsåkningen gick jag, Sonia och Isabelle till donken och åt en cheeseburgare. Asså jag måste seriöst på riktigt, allvarligt sluta med att gå till donken nu. Det här funkar inte alls. Shame on me gånger tusen! Inte okej! Men ändå, det är ju så...så...så.. underbart..

I skolan hände det väl inte så mycket.

  • Burbrutt gav mig ett VG i muntliga nattionella. Och hon frågar om jag vill prata mer så att jag kanske kanske kan höja mig. Tror hon verkligen att jag skulle vilja det?! Jag ville bara därifrån så fort som möjligt ju! haha
  • Hemkunskapsläraren hackade på mig heeeeeela tiden. Och så säger hon: Tycker du att jag är på dig mycket? Såklart svarade jag: JA! För det var hon ju! hahah

Och mill sa ett roligt skämt. Eller inget skämt, men hon sa en rolig sak bara. Tyvärr går det verkligen inte att skriva här för det hon sa var inte sååå fruktansvärt roligt, men hennes ansikte alltså! hahaha Som Sonia säger: JAG DOOOOOG AV GAARV!!!!!


Åh åh åh!!!! Imorgon är det daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaans!!!!! Jag längtar sååååå!!!! Jag tror inte att Costan skulle va där för att hon har opererat sig i knäet, men vi ska ha en jätterolig "vikarie" som heter Nomair. Vi får se hur det blir. Kul ska det bli i alla fall! Som tusan!

Nu ska jag gå och susselisussa. Vi ses imorgon!!!! Juste Mill kanske kanske kommer hit då! Om inte hennes pluttinuttiputtiluttigullepluttebror, Leo, kommer hem som är fast i Dubai. (varför jag sa det där pluttenuttiordet va inte för att jag är kär haha utan Mill säger så och jag tycker att det är väldigt kul, jag skulle själv aldrig kunna säga det till mina syskon liksom :p haha med andra ord så kanske Mill älskar sina syskon på ett lite annat sätt än vad jag älskar mina syskon host host. Mill, du vet att barnen blir missbildade va?!)

Goodnight! ♥


Kommentarer
Postat av: Mill

Men haha skit på dig tessan! Han är fast i dehli okej? Och jag är inte kär i min bror okej? Men kul att jag inte kommer ihåg mitt asroliga skämt!

2010-01-21 @ 11:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0