Tough Love

När jag kom hem gick jag, istället för till datorn, till köket. Jag var så hungrig, så jag började baka scones. haha Efter jag hade ätit det var jag proppmätt. Jag gjorde matteläxan och så försökte jag göra oboy med varmt vatten istället för mjölk, men det fanns inte så mycket oboy kvar så jag tog kakao och socker också. Haha Det blev inte alls gott. En halvtimme senare var det middag och jag åt kyckling och potatis. Gottis. Fast jag var ju asmätt, så jag mår illa nu istället. haha jag är både illamående men jättehungrig. Vi har ingenting gott hemma. Eller jo, piggelin! haha jag tar det när det i nästa reklam... 
Efter maten och under maten frös jag jättemycket, så jag tog en filt och la mig ner. Gör inte det. haha Jag somnade och nu kommer jag inte kunna sova inatt. Då kommer jag vara sur imorgon också. -.-
Nu sitter jag i pappas arbetsrum och kollar på Tough Love. Jag älskar det programmet! Så sant allt han säger. Killar är ytliga hahah Nemen asså han säger saker som man absolut inte ska göra, typ smsa med en kille om det inte är jätteviktigt, så att det inte blir missförstånd. haha Åhh nu var det en kille som kom och skulle vara dejt till en av tjejerna som var jääääättesöt och åhh vad glad jag blir haha Nu ska jag kolla vidare. Cyyaaaaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0