When love takes over

Idag har jag varit på husdjursmässan med Sonia och Mill. Dom hade massa agilityhundar där och det var jättekul att kolla på. Efter mässan skulle vi träffat H, men jag kunde inte för att jag skulle hem och skura golvet.. haha men tydligen så ska jag och Johanna göra det imorgon tror jag, så jag, Sonia och Mill åkte till kista och sprang runt lite. Eller lite och lite. 4 timmar. Kul var det i alla fall.
Sonia och jag delade på en kebab igen och Mill åt lövbiff med mozarella?? I slutet såg vi några personer och Sonia och jag doooog! haha nej, men vi blev gaanska glada och hyper när vi såg dom. hehe

När jag kom hem har jag bara ätit middag och pratat lite med syster A och mi madre. Har inte hunnit så mycket mer.

Juste! Clara om du ser det här: Vi måste beställa biljetter till festen. Det finns VIP som kostar 150 och vanliga som kostar 100, men om vi köper vip får vi gå in 1 timme innan och vi slipper kö OCH VI KANSKE FÅR HÖRA ARAB MONEY!!! haha Jag tycker så att det är värt det... :P Men jag skriver antagligen det om du loggar in på msn. Vi ses snart!! Saknar dig! ♥

I alla fall. Jag har bytt lakan! haha Jag sov inte nyduschad, men det var ändå sååå skönt att få lägga sig ner i min mjuka säng, med mjuka kuddar och med ett stort mjukt duntäcke... 

Åhh vad jag ska göra om mitt rum! När akvariet försvinner har jag massa plats. Försökte rita en bild, men dit gick inte. haha 


Kommentarer
Postat av: Clara

ARAB MONEY!! Sure klart vi ska ha VIP, men är det helt säkert att vi kan då? Att vi inte är i hälsingland då? Annars är det klart jag är på! Jag kommer hem i helgen förresten, ska vi träffas en eller två helgen efter? Saknar dig <3

2010-01-05 @ 09:27:27
Postat av: Sonia

ARAB MONEY ÄR DIN OCH MIN LÅT THEREEEEESE! :O

2010-01-05 @ 11:36:12
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0