Woho!?



Haha Vem är bäst??! Jag lyckades pricka in 00.00.24. Fast dom sista 24 hundradelarna räknas inte..


Var var vi? Juste. Jag har prov och jag ska plugga i tid till dom. Jag ska börja direkt när jag får målen i min hand. Fast i och för sig fick jag aldrig mål på matteprovet....

HAHAHA Nu skrev mill till mig och skrev: Vem är Milkie? Haha Om det är någon annan som inte förstår vem denne mystiske Milkie är, så är det Marilla. Okej?!

Varför vill jag inte gå och lägga mig? Men jag vill inte sitta vid datorn heller. Dessutom måste jag läsa mina 5 sidor i böckerna. Jag tror att jag ligger lite före mitt schema, men det är skönt att bli av med böckerna i alla fall.
Jag skulle vilja träna på SATS i sollentuna centrum. Det är ju 16års gräns på att få gymma själv.
Någon som vill gymma med mig??
Det skulle va jättekul! Det enda är att det är glas hela sidan som vägg liksom, så all akan kolla på en när man står där och kämpar och svettas haha Fast man har i och för sig själv västa utsikten på alla som går där! Haha Det går ju ganska många där som man vet vilka dom är liksom.... haha Säger bara ASP hahah
Ne, nu ska jag vara lite mer social mot "Milkie" Mill. God natt! ♥


Kommentarer
Postat av: milkie

Haha men varför milkie, det är ju typ mjölkis på svenska, vad får dig att tänka på mjölk när det gäller mig?

2010-01-10 @ 00:34:18
Postat av: Therese

Det känns bara rätt i munnen att säga Milkie haha

2010-01-10 @ 00:46:43
URL: http://nowwetalking.blogg.se/
Postat av: SONIA

VI KAN OCH SKA GYMMA! HÄHÄ JAE JU 16 NÄSTA MÅNAAD ;D

2010-01-10 @ 10:34:07
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: SONIA

hahahahahhaahhaha as är miiina och p är din! xD

2010-01-10 @ 10:35:15
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Therese

haha ja sonnut xD AS Är dina och P är såå min! Fast egentligen är PS mina! haha

2010-01-10 @ 13:30:24
URL: http://nowwetalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0