Barnvakt

Godkväll!

Idag har jag spenderat min dag hos Marie. Vi var barnvakt åt en underbar liten unge. haha Hon var jääättesöt! Vi var barnvakter i kanske 3 timmar. Efter det gick vi hem till Marre och spelade kort. Jag skulle egentligen gå på konfaåterträff, men jag var så otaggad och sen mådde och mår jag jättekonstigt, så jag åkte hem istället. Nu är jag hemma och kollar på melodifestivalen. Jag tycker lätt att det står mellan Erik Saade och Salem! Nej, nu ska jag kolla vidare. Ville bara uppdatera mig lite. Imorgon händer det grejjer alltså hahahahh jag dör xD hahahah

Kommentarer
Postat av: Sonia

vad händer idag som du döör åt? :P

2010-03-14 @ 09:12:51
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad händer?! :O

2010-03-14 @ 11:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0