Chilldag

Vad har man gjort idag då?
Inga läxor i alla fall! haha Idag har verkligen varit en dag jag har längtat efter hur länge som helst. Man gör verkligen ingenting. Det enda jag gjorde var att gå ut med hundar, plocka bajs på tomten, gosa med Penny, läsa, göra en låt och städa. haha jag blev faktiskt väldigt nöjd med min låt om jag får säga det själv. Johanna sa också att den va bra.

Efter middagen måste jag ta tag i tablan. Jag måste klara det imorgon. Det var jättepinsamt förra gången för jag satt där som en dum blondiie och kunde ingenting, tappade bort mig och gjorde det värre genom att kommentera varje gång jag gjorde fel. hahaha Dessutom kommer det kanske en ny kille, 16 år, till gruppen imorgon och då kan man ju inte bara sitta där och vara banandålig! haha Jag kollade på söndags morgon eller vad heter det? På tv4... I alla fall så va Michael Nyqvist där. Han sa banandåligt. haha jag tyckte det va kul....
Nu är det mat. See yaa! ;)

Michael Nyqvist

Foto: google.se                          


Kommentarer
Postat av: Mill

Moa o stian spelade på hans bokrelease



(min nya grej är att påminna på folks bloggar om vilken koppling min familj har till olika kändisar)

2010-03-14 @ 21:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0