Dagen då Sonia skulle dö.

Japp. Som ni ser i rubriken, skulle Sonia dött idag. Det gjorde hon inte... hahah Ännu bättre! Vi såg massamassamassa folk heeela dagen! And they looked at us too! hahah Okej såhär bra har den här dagen varit:

  1. Vi fick sommarjobb på Barky's!!! :D :D :D Jag läääängtar! Det är i Juli, så det är ett tag kvar....
  2. Vi såg ******* och ******* kollade på mig asmycket!!! :D :D :D :D Totalt såg vi ******* fyra gånger tror jag under hela dagen. hahaha
  3. Vi såg ****-**** hahahahah Och Sonia blev gaaaanska glad xD
  4. Vi åt på Subway
  5. Vi såg Sonias andra ******** hahahah vilket är heeelt galet eftersom jag inte sett den personen i centrum förut....

Ja, det var väl det..

Nu ska man sätta sig och plugga so... men om 45 min börjar desperata hemmafruar, så det ska vi se! ;) Imorgon är det nationella i engelska också! Uppsats.. suck..

Suplisen får komma imorgon istället. Mill är inte inne på msn så att hon kan skicka och hon är sjuk också så hon kanske inte orkar.. men imorgon mill. Då ska jag tvinga dig! Mohaha

Ses då I guess!


Från praoen i 8:an. Mill med hundarna Tarzan, Balou och Ziggy och Sonia med hundarna Shiba och Smulan. Och sen är det Douglas och Pax längst till höger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0