EEEUUUWWW!!

Hola!
Nu är jag hemma från tablan. Ska väl egentligen inte skriva, men jag måste bara få berätta om en sak som hände i stan. Inte för att det är så WOOOOW men ändå.
Jag och Mill skulle gå till McDonals. Jag börjar springa mot en sån här dörr som snurrar för att hinna med den som kom så att jag slapp vänta på nästa.. i alla fall. När jag springer kommer en gubbe halvspringandes emot mig. Samtidigt säger han med hes röst: AAAAAAAA Vart kommer du ifråååån???!?! Är inte det liiiite creepie?? Min reaktion var tydligen, enligt mill, att skratta och springa rakt in i svängdörrarna. hahhahah Då var jag inte rädd, men när vi gick till donken kunde jag knappt prata för att jag var så skakig och rädd. haha Jag är ju ganska feg...
Snart börjar hollywoodfruar, så jag ska börja göra mig iordning nu. Juste! Det kommer en suplise snart ;) ;) Håll ögonen öööööppna.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0