Godermorgon!

Godmorgon!
Idag är jag sjuuukt trött och har sjuuukt ont i hela kroppen! Igår gick det bra när vi dansade, men vi glömde bort oss lite allihopa.. haha Det var inte alls mycke folk där. Det var typ bara jag och dom jag dansade med som stod och dansade haha Vi gick upp på scenen också 4 stycken och dansade. Alla stod bara vid scenkanten och glodde som ugglor. Det va lite kul. Litanol och GMX (tror jag) va där och uppträdde. Jag typ knarkade Sommartider heeela sommaren 09. haha Vi träffade dom i loaungen sen och så frågade dom om vi hade hört några av deras låtar, så jag sa att jag typ kunde hela låten hahah
Snart ska jag till centrum tror jag. Jag måste köpa conceler och så ska jag kolla på skor. Men jag måste vänta på att Sonia har duschat och att hon ska fråga sin mamma om hon ens får åka till centrum. haha Så jag ska vänta här tills kanske 3, 4 för att Sonia "kanske" får åka till centrum. haha Det är så tråkigt att gå själv och Johanna ska inte heller va hemma, så jag får väl vänta då... haha Jag kan plugga lite så länge. Har No-prov på fredag. -.-
Ska städa också.. det kan jag göra... haha See ya soon! ♥
Timberland - Morning after dark
Litanol - Sommartider

Kommentarer
Postat av: Litanol

kul att du diggar min musik! :)

// Litanol

2010-08-13 @ 10:11:47
URL: http://www.litanol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0