Godmorgon

Godmorgon!
Varför skriver jag alltid på mornarna nu för tiden? Varför sover jag inte istället?! haha
Det snöar ute idag. Jag hoppas verkligen inte att det tänker stanna länge! Annars går jag ut och häller varmvatten på all snö så att det smälter och blir vår nån gång.
När jag får pengar igen om några dagar ska jag lätt gå och köpa en tröja på gina. såååå fin! haha Älskar collage tröjor! Frågan är bara vilken färg. Så droppa gärna en kommentar och säg vad ni tycker. =)
Jag hittade inte den andra färgen, men tänk er bara att det ska vara svart istället för rosa...
Så haha jag ritade lite med paint. Vilken sida ska jag välja?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Livet blir roligare med rosa^^

2010-03-17 @ 20:21:51
Postat av: Johanna

Rooooooosa!! Men haha om du häller vatten på snön blir de ju till is x)<3

2010-03-17 @ 20:54:29
URL: http://johannnaholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0