Godnightiiee!

Godmorgon, godförmiddag, godeftermiddag, godmiddag, godkväll och godnatt.
Idag gick jag hem efter engelskan för att jag var yr och ont i magen. Hemma var aschna banaschna som också var sjuk. Vi låg i soffan och kollade på tv och sen sov vi nån timme. Såå skönt! Sen vid åtta kom Clara med tha train. Vi kollade på Let's dance, solsidan och sen Butterfly effect 2. I slutet, när eftertexterna började rulla, stängde jag av för det var askonstiga bilder som kunde varit i en skräckis haha så jag stängde av tv:n. 5 sekunder efter sätts den på igen och det är samma bilder. Scaryyy!!! Vi stängde av tv:n och sprang snabbt upp till mitt rum. Bu ska vi gå och lägga oss.
Imorgon tänkte vi kanske åka till kista och kolla på bio. Vi skulle egentligen gjort det idag med Sonia, Yasmin och Elanie, men det blev inte så. Vi tänkte se "Farsan". Den verkar skitbra! haha Älskar Josef Fares filmer. Bästa humorn! Nu ska jag hämta Pennie bennie och så ska vi sova, eller först prata och sen sova.. haha Gooodnaaaatt!! ♥♥
Clara och jag sommaren 09

Kommentarer
Postat av: Sonia

hahaha skulle vi? de va ju bara en idé hahaha xD

2010-03-20 @ 08:38:22
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0