Hej dåååå

Så. Nu är allt packat och klart. Nu väntar jag bara på att Clara med familj ska komma så att vi ska åka till tha airport. Jag är väldigt förskyld och jag hoppas verkligen inte att det ska påverka min flygtur! Lite moshi moshi trött, men helt okej faktiskt. Jag vaknade vid fyra av att min ringsignal sa I've got the power! haha Jag vaknar alltid just där av någon anledning.

Det är så mysigt att snön börjar smälta nu. Jag älskar att höra alla vårfåglar som börjar sjunga ungefär nu. Igår var det ju nästan ingen snö alls ute. :O
haha Sonia mobbar mig för att jag skrynklar ihop min haka när jag skrattar inför folk jag inte känner och när jag tycker att något är lite jobbigt. Jag försökte komma på en smile till det och Sonia här har du resultatet: cS: hahah lägg huvudet åt höger så ser du. c-et är min någonting.. S-et är min haka/mun och :-et är mina ögon. hahah jaja Inte så lyckat kanske. Nu ska jag gå ifrån datorn och vara lite med familjen innan vi åker. Hare så bra här hemma! Och ha ett skönt påsklov och glad påsk och Sonia hoppas att du ser många av våra you know... under lovet. Och Mill! Samla massa gossip tills jag kommer hem, okej?! haha Hej då! Kommer sakna er! ♥♥


haha snyggaste bilden alltså! Det är såhär jag vill
att ni ska minnas mig!


Kommentarer
Postat av: Sonia

hejdåååå , ha de bra!!! kmr sakna dej groooovt!! loveuu ! <3 <3 <3

2010-03-31 @ 06:45:57
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Johanna

saknar dig redan syster :'(<3

2010-03-31 @ 20:41:28
URL: http://johannnaholmbergs.blogg.se/
Postat av: Mill

Saknar dig inte ännu, men lovar att kommentera så fort jag börjar göra det, så du håller koll!

2010-04-01 @ 14:56:03
Postat av: Therese

hahaha Mıll assa dına kommentarer xD Love ya all! ♥♥

2010-04-02 @ 16:45:37
URL: http://nowwetalkıng.blogg.se/
Postat av: Mill

Okej NU saknar jag dig, för vi kollade på bilder från sicilien, så ja nuuuuuuu vet du! puss!

2010-04-06 @ 13:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0