Inspelning

Hejhåå!

Idag har jag varit i skolan, hade prov och sen åkte vi till stan med skolan för att kolla på Babel-inspelning. Vi såg Tony Irving, domare i Let's dance, vid cafeterian. Han stod där och såg divig ut. haha Jag gillar honom, inte så, men det var bara kul. Ja.. sen var det inspelning. Mill blev inzoomad heeela tiden innan programmet hade börjat. hahaha
På vägen hem hälsade jag på min käre syster Aschna Banaschna rooompaaa i sollentuna centrum där hon jobbade idag som säljare utanför ica. Jag gick in på Ica också för att köpa en bounty och en twix, MEN sen såg jag det... det var så..så...underbart! En geléhjärtekartong. bara till mig för endast 20 ynka kronor. Så jag tog en sån också. haha När jag äntligen kom hem vid 17, tyckte pappa att vi skulle åka och hämta mitt legitimation (stavning?) hos polisen. När vi kommer dit har dom såklart stängt. Sen tror jag att vi ska åka hem, men nej nej. Då ska vi handla. -.- Jag hade varit där typ en halvtimme innan och det var jättelånga köer, så jag var inte så sugen på att stå där en gång till. Men vi hade sån här som man blippar med, så det gick fort. Nu är jag hemma och väntar på att Anna ska komma hem. Vi ska äta pizza då.. haha Jag är hungrig!

Tony Irving


Foto: google.se                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0