Lördag 27/3

Helluuu! Sitter här och lyssnar på Rihanna's album Rated R. Kan tyvärr inte sjunga med eftersom jag är hes som en kråka haha men det är ingen hemma just nu, så jag sjunger ändå. xD
Jag har precis kommit på att eftersom Hampus inte gillar att träna längre kan jag ju träna Penny! haha Jag har aldrig tänkt på det tidigare.. eller jo jag har försökt lära henne vacker tass, men det går aldrig. Hon fattar liksom inte grejen varför man ska göra det. Igår kväll försökte jag lära henne rulla runt, det gick väl sådär. Hon rullade i alla fall. Hampus kan verkligen inte det.. hahaha Idag försökte jag mig på att lära henne att sitta vackert. Hampus har kunnat det aplänge och vad jag har förstått nu så är det tydligen ett väldigt komplicerat trick. Penny är duktig tycker jag. Hon sätter sig upp men hon sitter inte kvar. Och så börjar hon yla hela tiden haha Det är så himla gulligt! haha jag måste filma det någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0