Måndag 15 mars

Godmorgon!
Ja, hittils har jag inte gjort så mycket på dagen. Det enda speciella är väl att vi gick ut med hundarna och bestämde oss för att gå i djup snö där man kunde gå utan att sjunka ner på vissa ställen. Hampus skulle springa för att nosa och så kommer en huge kråka upp helt plötsligt och Hampus tvärbromsar och hamnar samtidigt som hans fötter flyger åt alla håll som Bambi, sjunker han ner i snön. hahah Gud vad jag skrattade åt plumpen! Om man ändå hade filmat!! Johanna såg inte heller, så det var bara jag som fick uppleva det. Nu har min dag fått en väldigt bra början i alla fall!
Vi ses kanske kanske ikväll. Jag kommer ju hem sent och så är det svenska hollywoodfruar. Det får man bara inte missa! ;)


Älskar dig Plumpen!! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0