Musik på morgonen

Godmorgon

Jag blev jättekonstig efter alla geléhjärtan jag åt igår. Jag började bli yr och nästan lite svimfärdig. Så jag gick och la mig vid kanske 19. Sen väckte både mamma och Johanna mig en gång var för att säga att det var desperate housewifes. Johanna passade på att andas lite guacamole i mitt ansikte för att säga att det fanns. Jag låg kvar ett tag, men jag kämpade mig upp för att lägga mig i soffan istället. Då är ju såklart guaccan slut och det har gått 20 min på DH. Jag har fortfarande kvar lite av yrkänslan och det är inte alls bra för jag tror att vi har nationella i engelska idag. Det känns som att det kommer vara massa verb och sånt. :s

Onsdag... vad ska man göra idag? Först ska jag byta en conceler som inte fungerar fastän jag köpte den igår. Sen ska jag hem och råplugga. Eftersom jag kände mig så konstig igår pluggade jag kanske allt som allt 10 min på hela kvällen.. haha Och det pluggandet gick ut på att säga berätta massa häftiga saker om rymden till pappa.
Det är rätt mysigt. Jag har börjat lyssna på musik på morgonen. Det hjälper än faktiskt att inte stressa omkring. Jag vaknade kanske en halvtimme sent idag och hade jag inte lyssnat på min man CB så hade jag sprungit runt som en crazy chicken. haha Plus att man blir glad. Så det är väl dagens tips. Gör en skön spelningslista med bara den artisten ni gillar eller bara skön musik i allmänhet, fixa en bra högtalare som är lätt att ta med och lyssna på musiken när är i badrummet, duschar eller äter frukost.
Här är några låtar jag lyssnade på idag:

Chris Brown - Take my time


Chris Brown - So cold


Chris Brown - Movie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0