Pain!!

Hej! Jag har j*vligt ont i min mage just nu. Nej Anna jag tänker inte prata om mens igen.. Jag är sjuk. That's it! haha Jag gick bara till skolan idag för att det var so-prov och för att jag och Sonia skulle ha en gympalektion. Det var jobbigt, jag tappade rösten flera gånger, men jag kämpade! xD Nu är jag hemma i alla fall. Har gryyyyymt ont i magen som sagt och vill inte äta nåt. Eller jo, fast jag vet inte om mitt magont betyder: "Jag vill ha maaaaaat nuuuuu!!!!" Eller: "Om du äter spyr du, okey!?" haha Vad tror ni?
Mamma har gäster hemma, så Johanna och jag ska snart gå till hennes rum och kolla på An American Crime tror jag. Eller någon annan film... Ni lär väl få veta snart. haha See yaa!! ♥
Hahaha Jag glömde publicera inlägget. Jag skrev det kanske vid fyra.... woopsiie
Då kan jag passa på att skriva vad vi kollade på för film. 10 orsaker att hata dig. Alltså Anna du har verkligen hittat min favoritfilm! Tack hermana!!! :D :D Tyvärr orkade jag knappt hålla ögonen uppe för att jag var så trött och hade så ont i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jaa men det var ju bra! favoritfilmerna går i generationer! vi måste bara fixa clueless också! den kommer du älska!! Krya på dig sis! Pussss

2010-03-26 @ 09:28:45
URL: http://enmindre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0