Prinsesstårta

Nu är jag hemma från konserten. Det gick bra, men vi tappade bort oss lite haha Det gör inte så mycket för ingen har hört den sorts musiken i alla fall. hahaha
Jag måste verkligen sätta mig och vrålplugga nu. Svenska grejen var tydligen jättejättejobbig, så jag måste skriva så mycket mer än vad jag har gjort. -.-
Snart är det mat och efter maten är det.... prinsesstårta!!! Åhh vad jag längtar hahahha Den har legat i frysen i kanske en vecka och bara legat och sett fin och god ut. Men nu ska den ätas upp! Vi ses kanske inte imorgon, om inte på morgonen innan skolan... hej dåå

Kommentarer
Postat av: Sonia

mmmmmmmmmmmmmmm :)

2010-03-22 @ 05:21:59
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0