Sjuk :(

Hej hopp!
Jag har blivit sjuk. haha asså varje sportlov händer nåt med just mig. Jag blir alltid sjuk eller får ont någon stans eller något annat så att jag inte kan åka skidor. hhaha Men idag gör det faktiskt inte så mycket. Det snöar jättemycket och blåser. Usch! Jag har det mysigare hemma med täcke och dator.. haha

Massa roliga saker har hänt under ungefär två dagar. Sonia har fått kille..... en annan sak kan jag inte berätta, men för Sonia som berättade det för mig kan jag säga att jag drömde om det heeeela natten. hahaha

Juste. Jag skulle berätta om dansen jag fick lära mig i torsdags! När jag var på väg hem från skolan, smsar Britta mig och frågar om jag kan komma till satteliten för att dansa. Jag åker dit och får lära mig en dans som Britta och hennes kompis har gjort själva. Jag har inte fattat allt riktigt, men det jag vet är att jag ska vara med och dansa på satteliten när det är någon fotbollstunering. Tror jag.. haha Det tråkiga är att jag filmade dansen med min mobil som är stulen, så jag har inte kvar filmen så att jag kan kolla och lära mig dansen. Men jag kommer ihååg det allra mesta, så det ska nog gå bra i alla fall. :D

Åhh jag missade Tough Love igår! haha jag blir så suuuuur! Vi kom på vid tio över sex att det hade börjat för en kvart sen och då är det ju ingen idé, men jag tänkte kolla på det nu.
Heeeej dåååå!

Kommentarer
Postat av: Sonia

hahahahahahahaha men Tessan hane inte min kille!!!! xD

2010-03-01 @ 19:57:12
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0