Sonia måste få skriva av sig, TESSAN LÄS! :)

Sonia skriver och som ni ser på rubriken så måste jag skriva av mej, jag har redan messat dej tessan men jag skriver här oxå :)

Tessan, due min allra bästavän jag har aldrig haft en så bra vän som dej! man kan alltid lita på dej till 110%, du finns alltid där för mig om det är något, jag kan alltid ringa dig om jag jag mår dåligt och jag kan prata ut med dig om allt, jag blir glad bara jag hör din röst och jag har alltid alltid alltid grovt kul med dej! jag är stolt över att ha dej som min vän och ingenting i hela världen skulle kunna förändra det och ingenting i hela världen skulle få mig att lämna dej! vår vänskap har gått igenom mycket! båda positiva och negativa saker, men vi pratar ut om det, löser det och så är vi vänner. jag vet att jag är envis och egoistisk jag förstår ibland inte hur du ens vill vara vän med mej! ibland känns det som att jag inte är värd en sån underbar person som dej.. vi borde vara raka motsattserna men det är inte så! vi har samma musiksmak,killsmak (haha), humor (beror på vad haha) vi har samma intressen, dans,hundar,hiphop,rnb,reggaeton ALLT DE DÄR OCH MYCKET MER! du är som min syster eller nej! du är som min tvilling! min blonda tvilling! haha :) livet ut visst? älskar dig tessan <3


från femman elr sexan haha :) <3

/Sonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0