Nationella över!

Hej
Jag åkte hem efter nationella. Jag mår jättekonstigt och jag kan inte riktigt beskriva heller. Men det handlar i alla fall om huvudet och halsen. Jag glömde dock att lämna in ledighetsansökan... igen... haha jag har försökt lämna in den i över en vecka nu, men jag har alltid glömt. Nu ska jag möta Sonia med hundarna så att hon kan lämna den. Du får inte glömma att lämna den Sonia! Capiiisch?! Penny och Hampus är så sööta! Hampus skäller direkt när man kommer hem och lägger sig med rumpan uppåt för att man ska klappa honom. Brevid står Penny och ylar. Ja, ylar som en varg. hahaha Fast det låter mer som en gammal hund som ska föröka yla. Tänk er typ en gammal hund i en disneyfilm. haha Jag letade lite efter hundar som ylade på youtube, men jag hittade inget och sen kollade jag på den här videon från Lady och Lufsen. Åhh vad jag tycker synd om dom! Alla är så sööööta! hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0